مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:302022-10-26اقتصادي

فارس من| «نذر آب» 3 روستای تشنه بوشهر را سیراب کرد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در اجرای طرح نذر آب به سه روستای محروم استان آبرسانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، تعادای از مخاطبان فارس با ثبت سوژه ای با عنوان چاره ای برای رفع کمبود آب بوشهر اندیشیده شود ، خواستار پیگیری خبرنگاران فارس شدند.

احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس یکی از راه های تامین آب روستاهای دورافتاده را نذرآب عنوان کرد و اظهار داشت: طرح ملی نذر آب در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا و سه روستای کاردنه، کشتو بشک شهرستان دشتی و گود اخند شهرستان عسلویه از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی با اشاره به همکاری مشترک بهزیستی و هلال احمر برای خدمات رسانی بیشتر، بهتر و با کیفیت به مددجویان ادامه داد: بهزیستی باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن در راستای کمک به جامعه نیازمند استفاده کند.

این مقام مسؤول تاکید داشت: گستره کمک های خیرخواهانه هلال احمر این فرصت را ایجاد می کند که بتواند در بسیاری از حوزه های آموزش، بهداشت، درمان و توانبخشی، کمک درمانی بیماری های صعب العلاج، معاونت داوطلبان و حوزه های جوانان و امداد با سازمان بهزیستی همکاری و تعامل داشته باشد و خدمات و پشتیبانی حداکثری به جامعه هدف ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| «نذر آب» 3 روستای تشنه بوشهر را سیراب کرد

فارس من| «نذر آب» 3 روستای تشنه بوشهر را سیراب کرد